تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۵۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط کانون پرورش فکری صورت گرفت؛
برپایی کارگاه‌های کاردستی ویژه کودکان و نوجوانان در گتوند
خوزنیوز: کارگاه‌های کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه اوقات فراغت در شهرستان گتوند با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ مرضیه حسین زاده مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند با اعلام این خبر گفت: همزمان با فعالیت‌های تابستانی کانون این مرکز با برپایی کارگاه‌های کاردستی ویژه‌ دختران و پسران کودک و نوجوان به استقبال بچه‌های گتوندی رفته است.



حسین زاده افزود: این فعالیت‌ها پس از انجام نیازسنجی‌های انجام‌شده در کارگاه‌های تعامل با اعضا و والدین در این مرکز برنامه‌ریزی و به اجرا درآمده که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان روبرو شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه روزهای شنبه برای اعضای دختر و روزهای یک‌شنبه برای اعضای پسر برگزار می‌شود تصریح کرد: وسایل استفاده شده در این کارگاه‌ها اغلب وسایل دورریختنی هستند که بدون هزینه یا با کمترین هزینه تهیه می‌شوند و کودکان در ساخت کاردستی‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: این کارگاه تا پایان تابستان 94 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند برای بچه‌ها اجرا خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 52 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگي، هنري با مخاطبين كودك و نوجوان خود ارتباطي چهره به چهره و نزديك برقرار می‌کند.

مربيان كانون در اين مراكز علاوه بر امانت دادن كتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري، ادبی، علمی و مذهبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمايش عروسكي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خوانی، نقاشي، سفالگري، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

:
:
:
آخرین اخبار