تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۹۵۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری​زاده: در قرارداد خانزاده بندهایی در نظر گرفته شده است
سرپرست باشگاه فولادخوزستان می‌گوید برای جذب خانزاده مواردی را در نظر گرفتیم و این شرایط به صورت شفاف در قراردادش قید شده است.

علیرضا اژدری​زاده اظهار كرد: خوشبختانه با قرعه خوبی مواجه شدیم و امیدوارم بتوانیم مسابقات​مان را خیلی خوب آغاز كنیم و به خوبی هم به پایان برسانیم.

وی افزود: در هر صورت ما باید با تمام 15 رقیب​مان بازی كنیم و فرقی نمی​كند در چه هفته​ای با آن‌ها روبه‌رو شویم ولی به نظرم با توجه به قرعه​ای كه به ما خورده است، می​توانیم شروع خوبی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم طی دو سه هفته اول به هماهنگی خیلی خوبی برسیم و با عملكرد خوب، به سراغ هفته​ها و بازی​های سخت​تر برویم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم كسب كنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان درباره اردوی این تیم كه در تركیه در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه منطقه​ای كه در آن اردو برپا شده، خوب است و همه راضی هستند. در این اردو سه بازی تداركاتی در نظر گرفته شده است و البته هنوز حریفان تیم مشخص نشده​اند.

وی در ادامه درباره جذب بازیكن، عنوان كرد: به دنبال جذب یكی دو گزینه دیگر هستیم و مطمئنا طی همین روزها یك گلر هم جذب می​كنیم.

اژدری​زاده در پاسخ به این سوال كه چرا باشگاه درخصوص جذب خانزاده در حالی که از قبل نسبت به محرومیت آن آگاهی داشت به راحتی تصمیم گرفت اما درخصوص جذب مهرداد جماعتی كه محصول آكادمی باشگاه و همچنین بومی استان است، به سختی با شرایط آن کنار آمد؟ گفت: جذب خانزاده هم به راحتی نبود و او هم شرایطی داشت و این شرایط نیز به صورت شفاف در قراردادش آورده شده است.

وی ادامه داد: در هر صورت امیدوارم كمیته اخلاق نیز در مدت محرومیت این بازیكن تخفیف قائل شود چرا كه در اهواز و آن هم در این شرایط آب و هوایی بازی كردن، می​تواند برای او یك تخفیف باشد. ظاهرا خانزاده تا هفته پنجم نمی​تواند بازی كند.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مدت محرومیت خانزاده شش ماه است و بر این اساس قطعا تا پایان نیم‌فصل اول نمی‌توانید از او استفاده کنید؟ گفت: اگر مدت محرومیت او به صورت دیگری باشد، مطمئنا در قرارداد او شرایط دیگری را در نظر خواهیم گرفت.

وی درباره این‌كه انتظار می​رود فولاد بیش از این از محصولات آكادمی خود با توجه به این كه یكی از بهترین آكادمی​های كشور را در اختیار دارد استفاده کند، عنوان کرد: در این راستا نظر سرمربی برای ما خیلی مهم است و خود اسكوچیچ هم در حال جذب بازیكن است. البته با توجه به سیاست​های باشگاه، تعامل بین باشگاه و سرمربی وجود دارد و بر اساس نقطه‌نظرات مشترك كار می​شود.

وی افزود: البته در حال حاضر هم تعداد بازیكنان آكادمی تیم ما كم نیستند. البته احساس من هم می​گوید كه باید تعداد محصولات آكادمی​مان در تیم بیشتر می​شد ولی در هر صورت نظر سرمربی مهم است و باید به آن احترام گذاشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار