تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۵۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
پلمپ 3 واحد کارگاه تولید زولبیا و بامیه در شادگان
فرماندار شادگان از تعطیلی و پلمپ سه واحد کارگاه تولید زولبیا و بامیه به‌دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

ظهر امروز چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی سالجاری شهرستان به ریاست بهروز فرج‌اللهی فرماندار و با حضور سایر اعضا و با هدف بررسی وضعیت جوی‌های روباز و ساماندهی دستفروشان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

فرماندار و رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان در این جلسه از تعطیلی و پلمب سه کارگاه تولید زولبیا و بامیه به‌دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در این شهرستان خبر داد و افزود: این سه واحد در شرایط کاملا غیربهداشتی به تولید زولبیا و بامیه می‌پرداختند و به‌دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی پس از اخذ دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی توسط کارشناسان بهداشت محیط پلمب شد.

بهروز فرج‌اللهی در ادامه جلسه، با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های روده‌ای و اسهالی بر لزوم لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز تاکید کرد و افزود: جهت پیشگیری از بیماری‌های روده‌ای در فصل تابستان لازم است کار آهک‌پاشی و لایروبی جوی‌های روباز توسط دستگاه‌های مرتبط تداوم داشته باشد.

وی در پایان، با اشاره به اهمیت حفظ سلامت جامعه بر کنترل و نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، بر تشدید نظارت و انجام بازرسی بر مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی و دستفروشان در ایام عید سعید فطر تاکید کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار