تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۹۵۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی شادگان تأکید کرد:
کنترل ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای شادگان
بخشدار مرکزی شادگان بر لزوم جدیت در کنترل ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای این شهرستان تأکید کرد.

ظهر امروز نخستین جلسه هماهنگی دهیاران بخش مرکزی شادگان به ریاست عباس شوهانی بخشدار جدید بخش مرکزی و با هدف هماهنگی با دهیاران روستاهای تابعه و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بخشدار جدید بخش مرکزی شادگان در این جلسه ضمن بیان و تشریح برنامه‌ها جهت مدیریت بخش، بر ضرورت رعایت قوانین و آشنایی با شرح وظایف توسط دهیاران، هماهنگی اعضای شورای اسلامی روستا با دهیار و نیز همکاری با نهادهای انتظامی و دستگاه‌های مرتبط با امور روستاها تاکید شد.

عباس شوهانی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به امور عمرانی روستاهای تابعه به‌ویژه در مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز و لزوم جدیت در کنترل آن تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع از دهیاران همکاری جدی و مداوم را در کنترل ساخت‌وسازها به جهت رعایت اصول فنی به‌ویژه در شرایط کنونی که دولت، تسهیلات لازم را به مقاوم‌سازی اختصاص داده، خواستار شد.

بخشدار مرکزی، همه دهیاران بخش را ملزم به ارائه گزارشات هزینه کرد تمام اعتبارات در قالب طرح هادی در سطح روستاهای تابعه کرد و گفت: دهیاران باید با برنامه‌ریزی و اقدامات موثر از جمله در قالب بهسازی آسفالت معابر اصلی روستا، دفع آب‌های سطحی، توسعه فضای سبز، احداث پارک محله و تأمین روشنایی معابر روستاها انجام دهند.

شوهانی با بیان اینکه پروژه‌های راه پیشرفت و توسعه روستاها را در عمل به قانون و مصوبات جلسات دانسته و خواستار برگزاری ماهانه جلسات شورای اسلامی روستا و جلسات اعضای شورا با دهیارن و ارائه گزارشات از سوی دهیاران و شوراها شد.

وی در پایان خطاب به فعالیت‌های عمرانی در روستاها از شوراهای اسلامی و دهیاران خواست که با هماهنگی‌های لازم اقدامات و فعالیت‌های انجام شده دولت در قالب دهیاری‌ها را در سطح روستاها به اطلاع عموم برسانند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار