تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۹۵۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبریک مدیرکل کانون خوزستان برای توافق هسته‌ای ایران
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان توافق هسته‌ای ایران را حاصل لطف خدا و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی معرفی کرد.

تبریک مدیرکل کانون خوزستان برای توافق هسته‌ای ایرانبه گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی این توافق را حاصل لطف خدا و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی دانست و از تلاش‌های شبانه‌روزی دیپلمات‌های شجاع، تدابیر رییس‌جمهور و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب تشکر کرد.

وی در ادامه این پیروزی سیاسی ملی و سرفرازی دولت و ملت کشور عزیزمان ایران را در این مذاکرات تبریک و تهنیت گفت و افزود: خوشبختانه یكی از وعده‌های بسیار مهم رئیس‌جمهور به مردم عزیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های همه‌جانبه‌ی رئیس‌جمهور و همدلی و همكاری مجلس شورای اسلامی، مسئولان و به‌ویژه مردم فهیم ایران اسلامی به بار نشست.

شنبدی در پایان امضای این توافق را به‌منزله نقطه تحول عظیمی در تاریخ ایران، منطقه و جهان و اعتراف صریح کشورهای جهان به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران دانست و از خداوند تبارک‌وتعالی خواست تا این دستاورد را، مایه‌ی وحدت و خیروبرکت و پیشرفت بیشتر كشور و مردم عزیزمان قرار دهد تا شاهد ایرانی آبادتر و سربلندتر باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار