تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ارشاد آبادان خبر داد:
آغاز تدوین فیلم داستانی «ماه عسل جنگی» در آبادان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از آغاز کار تدوین فیلم داستانی«ماه عسل جنگی» تولید انجمن سینمای جوانان آبادان خبر داد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از آغاز کار تدوین فیلم داستانی«ماه عسل جنگی» تولید انجمن سینمای جوانان آبادان خبر داد.

فرهاد پورغراوی علوانی امروز با اشاره به کارگردانی فیلم داستانی«ماه عسل جنگی» توسط «مسعود معرفی سهیم‌پور» که مضمونی جنگی دارد، اظهار کرد: کار تدوین این فیلم که تولید انجمن سینمای جوانان آبادان است آغاز شده است.

وی افزود: داستان این فیلم درباره رزمنده جوانی‌ است که با عکس نامزدش در موقعیت جنگی و در هنگامی که سوله اش توسط دشمن لو رفته ارتباط برقرار می‌کند و سعی در رهایی خود از این وضعیت دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با بیان اینکه فیلمنامه این فیلم داستانی را «محسن خندستان و مسعود معرفی» نوشته‌اند، گفت: «مسعود معرفی» طراحی صحنه و کارگردانی، «سید نوید مهیمنیان» کار تصویربرداری، «بهشاد مطیعی» کار صدابرداری، «محسن خندستان» به عنوان مدیر تولید، «پریسا رسا» به عنوان دستیار کارگردان و «افسانه شیخی » نیز به عنوان صحنه، از جمله عوامل این فیلم به شمار می‌روند.


پورغراوی علوانی ادامه داد: مسعود معرفی پیشتر نیز کارگردانی چندی فیلم از جمله «سینما»، «در کوچه باد می آید» و مستند «لبیک یا حسین(ع)» را کارگردانی کرده است.

وی تصریح کرد: فیلم«در کوچه باد می‌آید» در سال 83 با شرکت در در جشنواره منطقه‌ای خوزستان موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شد، این فیلم همچنین سال گذشته در بخش تجربی جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز شرکت کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار