تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۵۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی یراحی تور کنسرت‌های آلبوم «مثل مجسمه» را برگزار می‌کند
مهدی یراحی تور کنسرت‌های آلبوم «مثل مجسمه» را در تمامی استان‌های ایران برگزار می‌کند.

این خواننده پاپ خوزستانی برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده روز نهم مرداد 94 و طی 2 سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت. بلیت فروشی این برنامه از ساعت 14 روز پنجشنبه 25 تیر ماه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مهدی‌کرد تهیه‌کننده و مدیر گروه در این برنامه است و نیما رمضان وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

 این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت و تا این لحظه در صدر جدول فروش آلبوم‌های سایت بیپ تونز قرار دارد.

مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی همکاری داشت و آثار متفاوتی را نسبت به آلبوم‌های «امپراطور» و «منو رها کن» ارایه کرد.

به نوشته موسیقی ما، از سوی دیگر گفته می‌شود که اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت‌های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند.

آخرین کنسرت مهدی یراحی به بهمن 93 بازمی‌گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر مثل مجسمه معطوف کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مهدی یراحی
:
:
:
آخرین اخبار