تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۹۵۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
بازارچه مرزی آبادان در اروندکنار افتتاح می‌شود‌
فرماندار آبادان گفت: بازارچه مرزی آبادان در منطقه اروندکنار با ظرفیتی بیش از ۳۰ غرفه در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد.

عزیزالله شهبازی اظهار داشت: کار ساخت و ساز بازارچه مرزی اروندکنار پایان یافته و در روزهای آینده افتتاح می‌شود این بازارچه در اقتصاد خوزستان و کشور تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: بازارچه مرزی آبادان دارای 30 غرفه تجاری است که 20 غرفه برای بازرگانان و تجار ایرانی و 10 غرفه دیگر برای بازرگانان عراقی در نظر گرفته شده است.

فرماندار آبادان با بیان اینکه بازارچه مرزی آبادان در منطقه اروند‌کنار در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبه‌روی ‌فاو ‌راه‌اندازی می شود و نیز شهروندان اروندکنار و شهر فاو عراق می‌توانند به‌صورت مشترک از امکانات این بازارچه استفاده کنند، گفت: هدف از راه‌اندازی این بازاچه آسان‌سازی مراودات مرزی با کشور عراق است.

وی بیان کرد: بازارچه مرزی اروندکنار زمینه اشتغال بیش از 200 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند که این امر رونق منطقه را در پیش خواهد داشت.

شهبازی با اشاره به اینکه کار ساخت بازاچه مرزی آبادان به دستور استاندار خوزستان آغاز شده بود، عنوان کرد: از آنجا که این بازارچه در اروندکنار ساخته شده اولویت واگذاری دفاتر و واحدها با ساکنان بومی اروندکنار است.

وی تاکید کرد: بازارچه مرزی اروندکنار افزایش تردد بازرگانان و تجار را به همراه خواهد داشت که زمینه ساز رونق کسب و کار و صادرات و واردات خوزستان خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار