تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۹۵۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی رامهرمز خبر داد:
کاهش 18 درصدی جرائم رامهرمز در سال جاری
فرمانده انتظامی رامهرمز از کاهش 18 درصدی جرائم در رامهرمز در سال جاری خبر داد.

حجت‌اله سفیدپوست امروز اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان رامهرمز، طرح‌هایی را در حال اجرا داریم و اهتمام بسیار زیادی نیز بر انجام طرح‌های ارتقای امنیت داریم و 18 درصد کاهش جرایم داشته باشیم.

وی ادامه داد: با دو کلانتری و سه پاسگاه جمعیت 120 هزار نفری را زیرپوشش داریم که در بخش ابوالفارس نیاز به ارتقای پاسگاه را داریم تا تبدیل به بخش انتظامی شود.

فرمانده انتظامی رامهرمز تصریح کرد: ضرورت دارد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، مانیتورینگ شهرستان (دوربین مداربسته) در نقاط ترافیکی ایجاد شود تا نقاط ترافیکی و امنیتی را بتوان کنترل بهتری کرد.

وی افزود: طی چند ماه گذشته اقدام به پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی، سرکشی به صنوف مختلف را برای جلوگیری از تخلفات احتمالی را داشته‌ایم.

سفیدپوست گفت: در سال جاری طرح ضربتی و سرکشی از ضایعات فروشی‌های شهرستان، طرح دستگیری ویژه سارقین متواری و ده‌ها طرح اجتماعی دیگر را به اجرا گذاشتیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان، ضمن توصیه به مردم در راستای همکاری با پلیس گفت: مردم باید به هر فرد ناشناسی اعتماد نکنند و اسرار زندگی خود و خانواده‌شان را با دیگران بازگو نکنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار