تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات چهار خطه کردن در 17.5 کیلومتر از محورهای ارتباطی خوزستان
معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از شروع عملیات بهسازی و آسفالت و نیز عملیات چهار خطه کردن در 17.5کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان خبر داد.

مراد مهری روز دوشنبه اظهار کرد: این محورها شامل لیچک - تشان بهبهان و سه راهی لیچک و محور رامهرمز - بهبهان است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی آسفالت 1.5کیلومتر از مسیر لیچک به تشان بهبهان به سمت لیچک و سه راهی لیچک – تشان هر دو به عرض 7.30متر به ترتیب به طول های 1.5 و شش کیلومتر شروع شده که برای این دو پروژه 17میلیارد ریال هزینه می شود.

مهری ادامه داد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافته و طرح های مزبور تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل عملیات چهار خطه کردن اجرایی آسفالت محور رامهرمز - بهبهان از تقاطع آب امیری تا تقاطع امیر حاضر به طول پنج کیلومتر با اعتبار 30میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح نیز تا 10روز آینده به پایان می رسد.

مهری در عین حال از انجام عملیات چهار خطه کردن این محور در محدوده روستای رستم آباد و روستای امام جعفر صادق(ع) به طول پنج کیلومتر خبر داد که برای این طرح نیز 48میلیارد ریال هزینه می شود.

معاون ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این محدوده از محور مزبور بزودی آسفالت و بهسازی می شود.

وی از احداث دوربرگردان در محور مواصلاتی روستای شهرویه به سمت بهبهان در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: مقرر شده با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و کارخانه سیمان بهبهان مسیر هشت کیلومتری کارخانه تا بهبهان آسفالت، تعریض، بهسازی و ایمن سازی شود.
:
:
:
آخرین اخبار