تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۵۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد:
آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان اهواز
فرماندار اهواز گفت: با توجه به اینکه اهواز در زمینه‌ انتخابات الکترونیکی تجربه دارد به همین دلیل آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم.

اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار داشت: آمادگی برگزاری انتخابات را به صورت الکترونیکی داریم ولی تاکنون رسمأ از وزارت کشور اعلام نشده است که این انتخابات را باید الکترونیکی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اهواز در این زمینه تجربه دارد، افزود: ما و مجموعه IT و نیز مجموعه انفورماتیک فرمانداری اهواز تقریبأ برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آماده هستیم.

فرماندار کلانشهر اهواز بیان کرد: امکانات در یک سطحی آماده است ولی در برخی از مساجد مشکلاتی از قبیل نبود دستگاه کامپیوتر و خطوط ارتباطی را داریم.

وی با بیان اینکه شاید به عنوان شهر نمونه این کار را انجام دادیم، عنوان کرد: ممکن است انتخابات الکترونیکی فقط در چند شهر اجرایی شود که در صورت تصویب لازم است در این زمینه با شورای نگهبان هماهنگ شود تا اعتبارات لازم ابلاغ شود.

ارزانی درباره ستاد انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات مجموعه ای است که وظیفه هماهنگی انتخابات را برعهده دارد و از آن جا که تاکنون هیئت های اجرایی شروع به کار نکرده اند فعلا ستاد کار خاصی ندارد.

وی با اشاره به استعفای برخی اعضای ستاد انتخابات و مشخص شدن رئیس و معاون ستاد، مسئول اطلاع رسانی و دبیر ستاد نیز مشخص شده است، گفت: استعفا دادن حق همه است به همین جهت نمی توان مانع استفاده دیگران از حق قانونی‌شان شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار