تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۹۵۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری برگزار شد؛
نشست روانشناسی با موضوع «كودك، بازي و يادگيري» در دزفول
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول سومین نشست روانشناسی با عنوان «كودك، بازي و يادگيري» را برگزار کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: سومين نشست روانشناسي با موضوع «كودك، بازي و يادگيري» با حضور عباد الله حسن‌پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامي دزفول و والدين اعضاي کانون شماره يك دزفول برگزار شد.

وی افزود: در اولین بخش از برنامه کارشناس میهمان در خصوص انواع بازی‌های حركتي و غير حركتي، نقش بازي در تربيت كودك، حضور و نقش مهم والدين در بازی‌های كودكان، نقش بازی‌های رایانه‌ای در عدم تمركز و معرفي بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های مناسب كودكان 4 تا 10 سال مطالبي ارائه کرد.

گل گل با اشاره به این‌که در اين برنامه، جلسه پرسش و پاسخ در خصوص نحوه انتخاب بازی‌های مناسب و نقش تربيتي آن‌ها و... برگزار شد یادآور شد: آشناي خانواده‌ها با بازي و سرگرمی‌های كانون، عروسک‌های دارا و سارا، عروسك محلي تكم و مبارك و... از ديگر برنامه‌های اين نشست بود.

به گزارش خوزنیوز؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان دزفول، 4 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگي، هنري با مخاطبين كودك و نوجوان خود ارتباطي چهره به چهره و نزديك برقرار می‌کند.

مربيان كانون در اين مراكز علاوه بر امانت دادن كتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري، ادبی، علمی و مذهبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمايش عروسكي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خوانی، نقاشي، سفالگري، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار