تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۵۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همکاری نیکوکاران خوزستانی؛
زندانيان «سادات» جرايم غيرعمد آزاد می‌شوند
مديرعامل ستاد ديه خوزستان از آزادسازي 8 زنداني «سادات» جرايم غيرعمد از زندان​هاي استان در هفته آينده خبر داد.

حجت​الاسلام قدرت​اله هاشم​نيا اظهار كرد: يكي از اقدامات ويژه​اي كه امسال در دستور كار ستاد ديه قرار گرفته، تمركز بر آزادسازي سه گروه از زندانیان شامل نوجوانان زير 18 سال در كانون اصلاح و تربيت، مددجويان زن جرايم غيرعمد و مددجويان سادات بوده است.

وي ادامه داد: در جشن​هاي گلريزان گذشته و مشاركت و همكاري نیکوکاران در اين امر، نوجوانان زير 18 سال كانون اصلاح و تربيت جرايم غيرعمد آزاد شدند و در حال حاضر در كانون اصلاح و تربيت خوزستان نوجوان زندانی جرايم غيرعمد وجود ندارد. همچنين در سه ماه اخير حدود 10 نفر از زندانيان زن جرايم غيرعمد با همكاري نیکوکاران از زندان آزاد شدند.

مديرعامل ستاد ديه خوزستان گفت: با تكميل اقدامات آزادسازي مددجويان در دو گروه نوجوانان زير 18 سال و زنان، اكنون آزادسازي مددجويان سيد در دستور كار قرار گرفته است. مجموع مبلغ مورد نیاز برای آزادی 8 مددجوي سادات جرايم غيرعمد در اين مرحله، 180 ميليون تومان است.

هاشم​نيا افزود: 5 تا 6 نفر از مددجويان سادات جرايم غيرعمد در زندان باقي مي​مانند كه در مرحله بعدي جهت آزادسازي آن​ها نیز اقدام خواهد شد. در پايان نيز مراسمي جهت تقدير از نیکوکاران و ارايه گزارشي از حاصل كار مشاركت و همكاري آنان در استان برگزار مي​شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار