تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۹۵۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار مدیرکل بحران نسبت به وقوع سیل در مناطق شرق و شمال شرق خوزستان
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در ارتفاعات زاگرس و مناطق شرق و شمال شرق این استان هشدار داد.

هاشم بالدی روز سه شنبه با ارسال نمابری به فرمانداران شهرستان های واقع در این مناطق اعلام کرد: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص تشدید فعالیت سامانه باران زا در ارتفاعات زاگرس و پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده شدید همراه با رعد و برق با احتمال سیل و آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در ایذه، باغملک و شهرهای تابعه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ضروری است تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شود.

وی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های مزبور خواست نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم، کنترل و بازدید و بررسی سیستم های دفع فاضلاب و آب های سطحی و شبکه برق رسانی، نظارت بر وضعیت سیل بندها، پل ها و راه ها در مناطق شهری و روستایی و مسدود کردن جاده های حادثه خیز اقدام کنند.

بالدی همچنین بر اطلاع رسانی به مردم بوِیژه کشاورزان، دامداران، عشایر و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع صاعقه و ضرورت اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری و یا کاهش آثار حوادث احتمالی تاکید کرد.

بارشهای دو روز اخیر در برخی نقاط کشور باعث جاری شدن سیل گردید به طوریکه در جاده چالوس تهران خسارات زیادی بر جای گذاشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار