تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۵۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آبفای شادگان:
22 هزار مشترک زیرپوشش شبکه آبفای شادگان هستند
مدیر آبفای شادگان گفت: 22 هزار مشترک شبکه فاضلاب در سطح این شهر وجود دارد.

مرتضی رنجبر امروز با بیان اینکه 22 هزار مشترک شبکه فاضلاب در سطح این شهر وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 12 هزار مشترک آب و 10 هزار مشترک فاضلاب هستند که این میزان حداکثر جمعیت این شهر زیرپوشش را شامل می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی صحیح مصرف و صرفه جویی افزود: با توجه به ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مصرف آب و به تبع آن تغییر نگرش و رفتار مردم در خصوص مصرف آب باید یک اراده جدی در همه سطوح  چه در مردم و رسانه‌ها به‌ وجود آید تا بتوان فرهنگ صرفه جویی و مدیریت مصرف را در جامعه نهادینه کرد.

مدیر آبفای شادگان با تاکید بر اینکه شهروندان شادگانی باید در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند، از مردم خواست تا از آبیاری درختان و مصارف غیرضروری با آب شرب خودداری کنند.

وی با بیان اینکه با اصلاح الگوی مصرف آب و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز بخش زیادی از مشکلات در حوزه آب شرب برطرف خواهد شد افزود: جمع آوری انشعابات غیرمجاز در سطح شهر شادگان توسط چند تیم به صورت روزانه در حال انجام است.

رنجبر در پایان، از ساماندهی انشعابات غیرمجاز آب آشامیدنی این شهر در راستای کاهش هدر رفت آب، کنترل هزینه‌ها خبر داد و عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اداره آبفای این شهر در راستای نهادینه شدن مدیرت مصرف آب نیز شناسایی مشترکین غیرمجاز، بازسازی شبکه‌های فرسوده و ... است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار