تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۵۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری همايش​هاي آموزشي حج تمتع در اهواز
مديركل حج و زيارت خوزستان از برگزاري همايش​هاي متمركز آموزشي در آستانه فرا رسيدن موسم حج تمتع در اهواز خبر داد.

ناصر حويزاوي اظهار كرد: برگزاري اين همايش​ها از روز شنبه (3 مردادماه) آغاز مي​شود و تا چهارشنبه هفتم مردادماه ادامه خواهد داشت. اين همايش​ها با حضور تقريبا 1500 نفر از حجاج سرزمين وحي در محل مصلي مهديه امام خميني(ره) اهواز برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: همه ساله همايش​ها به صورت متمركز و با هدف آموزش مناسب حج و احكام به حجاج برگزار مي‌شود كه در خوزستان ها برگزاري اين همايش​ها به دو زبان عربي و فارسي و يك همايش به صورت مشترك در دستور كار قرار دارند.

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: شنبه (3 مردادماه) همايش متمركز به زبان عربي، يك​شنبه (4 مردادماه) همايش بانوان حج​گزار به زبان عربي و همايش متمركز به زبان عربي، دوشنبه (5 مردادماه) همايش ياوران حجاج و همايش متمركز، سه​شنبه (6 مردادماه) همايش بانوان حج​گزار به زبان فارسي و همايش متمركز به زبان فارسي و چهارشنبه (7 مردادماه) نيز همايش متمركز به زبان فارسي برگزار مي​شود.

حويزاوي با اشاره به آغاز اعزام​هاي كشور به حج تمتع از يكم شهريورماه، اظهار كرد: سهميه امسال استان خوزستان براي اعزام به حج تمتع تقريبا سه هزار نفر است كه جدول زمانبندي سفرها از طريق وب​سايت اداره كل به اطلاع حجاج خوزستاني خواهد رسيد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: حج تمتع
:
:
:
آخرین اخبار