تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۹۵۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر :
مبارزه با بیسوادی عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد
خوزنیوز: صبح امروز (چهارشنبه) جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رامشیر با حضور امام جمعه موقت شهرستان، فرماندار و سایر اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه با اشاره به تاکید استاندار خوزستان بر ریشه کن کردن بیسوادی در سطح  استان ،اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در ریشه کن کردن بیسوادی بی رغبتی افراد بیسواد و همچنین پراکندگی جمعیت بیسوادان در سطح شهرستان می باشد.

سعید فیوضی با بیان اینکه مبارزه با بیسوادی عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی را می طلبد تاکید نمود: بخشداران و سایر دستگاه‌های اجرایی ضمن شناسایی افراد بیسواد، آنان راجهت شرکت در کلاس‌های سواد آموزی به آموزش و پرورش شهرستان هدایت نمایند.

وی همچنین برشناسایی افراد کم سواد و بی سواد از طریق جهادکشاورزی ،اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی ،فنی حرفه ای تاکید نمود و از مدیر آموزش و پرورش خواستند تا از طریق ثبت آمار در سامانه ، آمار واقعی افراد شناسایی شده یا آموزش دیده را قید نمایند.

در ادامه ،علی عساکره مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در امر ریشه کنی بیسوادی در شهرستان ارائه نمود.
:
:
:
آخرین اخبار