تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه الکترونیک پرداخت عوارض خروجی در فرودگاه اهواز راه اندازی شد
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از راه اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض خروج از کشور (وب کیوسک) توسط بانک ملی در پایانه خارجی فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از راه اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض خروج از کشور (وب کیوسک) توسط بانک ملی در پایانه خارجی فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد.

محمد سعید شرفی افزود: این سامانه در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و نیز به منظور رفاه حال مسافران راه اندازی شده است.

وی افزود: سامانه وب کیوسک به مسافران امکان پرداخت سریع و امنیت بالای عوارض خروج از کشور را به صورت الکترونیکی خواهد داد، در عین حالی که پرداخت عوارض مذکور همچنان از طریق شعب این بانک نیز صورت می گیرد.

شرفی ادامه داد: مسافران می توانند با استفاده از کارت اعتباری، رمز دوم، کد ملی و شماره گذرنامه نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور اقدام نمایند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از جمله مزایای استفاده از این سامانه، پاسخگویی به همه کارت های عضو شتاب، سرعت بالا، نیاز نداشتن به حمل پول نقد و بی نیازی از تکمیل دستی فرم های بانکی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اداره کل فرودگاه‌های خوزستان تلاش دارد فرودگاه بین المللی اهواز را به سمت هوشمندسازی برده و در این راه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نمی کند.

فرودگاه بین المللی اهواز پس از فرودگاه امام خمینی (ره) دومین فرودگاه در کشور است که به سامانه وب کیوسک مجهز می شود.

روزانه حدود 60پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اهواز انجام می شود.

این فرودگاه با وجود اینکه در شمار فرودگاه‌های کوچک کشور محسوب می شود ولی به لحاظ جابجایی تعداد مسافر پس از فرودگاههای مهرآباد تهران ، شهید هاشمی نژاد مشهد ، شهید بهشتی اصفهان در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار