تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۹۵۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار جدید شهر سالند معارفه شد
معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول ارایه خدمات مطلوب و مناسب را مطالبه به حق شهروندان از شهرداری ها دانست و گفت: شهرداران باید در زمینه بهبود کیفیت خدمات شهری بیشتر تلاش کنند.

عبدالحسین پوررکنی روز چهارشنبه در آیین معارفه شهردار جدید شهر سالند مرکز بخش سردشت دزفول به جایگاه شهرداری ها و لزوم حفظ امنیت در شهرها تاکید کرد و و افزود: عمران و توسعه شهری تنها با تعامل و مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد محقق می شود.

وی اظهار کرد: مردم باید در امور شهر مشارکت بیشتری داشته باشند تا توسعه و عمران در مناطق شهری پیش رود.

وی همچنین خطاب به شهرداران شهرهای دزفول افزود: شهرداران باید با برنامه ریزی دقیق در انجام امور و ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول در این آیین ضمن معرفی موسی هارونی به عنوان شهردار جدید شهر سالند دزفول از خدمات مهدی خسروی شهردار پیشین این شهر جلیل کرد.

در این آیین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سالند و مسوولان محلی شهرستان دزفول برگزار شد مسایل و مشکلات شهر سالند مورد بررسی قرار گرفت.

سالند مرکز بخش سردشت دزفول از سال 80 به شهر تبدیل شد.

فرماندار ویژه دزفول نیز در خصوص انتخاب معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول همچنین بخشدار سردشت گفت: گزینه هایی در این خصوص انتخاب شده که پس از تایید معرفی خواهند شد.

حبیب اله آصفی افزود: صیدرضا تونس بخشدار چغامیش دزفول نیز به افخار بازنشستگی نایل شده که جایگزین وی نیز در روزهای آینده معرفی می شود.

وی همچنین از انتخاب محمدعلی دوایی فر شهردار سابق دزفول به عنوان مشاور عالی فرمانداری ویژه دزفول خبر داد و گفت: از تجربه و دانش وی در زمینه امور شهرستان دزفول استفاده خواهد شد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار