تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور اداری فرمانداری ویژه دزفول خبر داد:
برگزاری دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دزفول
رئیس امور اداری فرمانداری ویژه دزفول از برگزاری دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ادارات این شهرستان خبر داد.

علیرضا دوستانی امروز با اشاره به آزمون استخدامی که در خرداد ماه سال 91 برگزار شده بود، اظهار کرد: در این آزمون تعداد 62 نفر برای اشتغال در ادارات و سازمان‌های مختلف در سطح این شهرستان پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه این افراد پذیرفته شده الزاما باید دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت را طی کنند، افزود: مقرر شده تا این دوره آموزشی با حضور مدیرکل آموزش استانداری به‌عنوان مسئول آموزش از دوم تا 16 مرداد ماه سال جاری به مدت دو هفته ساعت هفت صبح در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شود.

رئیس امور اداری فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه پس از گذراندن این دوره آموزشی توجیهی، افراد مذکور باید در یک آزمون جامع نیز شرکت کنند، اضافه کرد: این آزمون جامع به صورت متمرکز در تاریخ 28 مرداد ماه سال جاری در مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان که زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است، برگزار خواهد شد.

دوستانی با تاکید بر اینکه حضور تمام این افراد در آزمون جامع نیز الزامی است، گفت: تمام افرادی که در آزمون استخدامی ادارات دولتی پذیرفته می‌شوند برای آغاز کار در محل خدمت، باید دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت و آزمون جامع را پشت سر بگذارند، در غیر این صورت نمی‌توانند مشغول به کار شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: البته این افراد مراحل فراگیری درس آشنایی با ماموریت‌ها و ساختارهای اداری دستگاه محل خدمت خود و دوره کارورزی که دو ماه طول می‌کشد را نیز باید طی کنند.

رئیس امور اداری فرمانداری ویژه دزفول در پایان خاطرنشان کرد: این افراد در گذشته در مراحل گزینش و مصاحبه حد نصاب نمره قبولی از بین حدود 200 نفر شرکت‌کننده در آزمون استخدامی را کسب کرده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار