تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۶۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلنبار زباله ها در یک نقطه ماهشهر / تصاویر
بعد از گذشت هفت ماه از پاکسازی اطراف خانه های بنیاد مسکن ماهشهر، همان وضعیت قبل از پاکسازی ایجاد شده و نارضیاتی مجدد شهروندان ساکن در آن منطقه را در پی داشته است.

نزدیک به هفت ماه پیش بود که بعد از اعلام نارضایتی ساکنین منازل بنیاد مسکن خیابان مطهری ماهشهر از جمع شدن نخاله و زباله اطراف خانه هایشان، و انعکاس این نارضایتی از طریق برخی رسانه ها، شهردار به همراه رئیس شورای شهر ماهشهر با حضور در محل، دستور پاکسازی محوطه را صادر کرد.

اما بعد از گذشت هفت ماه همان وضعیت قبل از پاکسازی ایجاد شده و نارضیاتی مجدد شهروندان ساکن در آن منطقه را در پی داشته است.

تعدادی از ساکنین منازل بنیاد مسکن در ارتباط با این پایگاه خبری خواستار رسیدگی مسئولین برای رفع این مشکل بصورت دائمی شدند و اعتقاد دارند چاره اندیشی موقت مانند دفعات پیشین فایده ای ندارد چراکه این محوطه تبدیل به جولانگاه حیوانات موذی شده و باعث به خطر افتادن سلامت خانواده هایشان شده است.

بر اساس گفته های سلطانی رئیس شورای شهر ماهشهر، این زمین متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی است و شهرداری نمی تواند اقدامی جز پاکسازی و جمع آوری نخاله انجام دهد.

از آنجایی که بیش از ۴۰۰ خانوار در این محدوده سکونت دارند و هیچگونه پارک و فضای سبزی در شان ساکنین این منازل وجود ندارد، نیازبه احداث یک پارک در منطقه احساس می شود و می توان از این مکان برای ایجاد پارک استفاده کرد.

IMAG0340

IMAG0342

IMAG0344
مرجع / ماهشهر امروز
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار