تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۹۶۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شهر چمران:
مسئولان به حومه شهرستان ماهشهر توجه کنند
امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: مسئولان باید حومه شهرستان ماهشهر را نیز مورد توجه خود قرار داده و پیش از اینکه از آنان دعوتی شود به مناطق حاشیه‌ای و حومه سرکشی کنند.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور اظهار کرد: برگزاری نماز جمعه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اسلام ناب محمدی را در جهان به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: تریبون نماز جمعه یک تریبون فرا جناحی است و به کل احزاب تعلق سیاسی دارد و طرفدار هیچ حزب و جناحی نیست.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه به اختصاص زمین و احداث مصلی نماز جمعه این شهر اشاره کرد و گفت: همکاری صنایع پتروشیمی و پتروشیمی بندر امام در اختصاص زمین محل احداث مصلی جای قدردانی فراوان دارد.

هاشمی در ادامه با اشاره به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع اظهار کرد: این اقدام ناشی از تفکر وهابیت است که دقیقا در مقابل تفکر و منش قرآن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تفکر امروز نیز مشغول تخریب مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس در کشورهای اسلامی است و ریشه آن باید هرچه سریع‌تر توسط مسلمانان خشکانده شود.

امام جمعه شهر چمران در ادامه متذکر شد: امروز قدرت گرفتن داعش در منطقه ناشی از خواب امت اسلامی است و اگر امت اسلامی بیدار نشود مسلمانان به بلایی بدتر از داعش مبتلا خواهند شد.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران با گرامیداشت روز فنی و حرفه‌ای گفت: مسئولان باید از مرکز فنی و حرفه‌ای حمایت کرده و برای گسترش آموزش‌های آن نهایت تلاش و اهتمام خو د را به‌کار ببرند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق حاشیه‌ای شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: مسئولان باید حومه شهرستان را نیز مورد توجه خود قرار داده و پیش از اینکه از آنان دعوتی شود به مناطق حاشیه‌ای و حومه سرکشی کنند و این سرکشی‌ها منحصر به‌ خود شهرستان نباشد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار