تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۶۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
روند اجرای طرح‌های عمران شهری در شوش مطلوب است
فرماندار شهرستان شوش روند اجرای طرح های خدماتی و عمران شهری در شوش را مطلوب دانست و گفت: تلاش مجموعه شهرداری شوش در راستای زیباسازی و عمران شهری شایسته تجلیل است.

رضا نجاتی روز شنبه در جریان بازدید از طرح های آسفالت معابر ، پل در حال ساخت آزادی ، بوستان بانوان و پل دسترسی به روستای شهید دانش افزود: در حاشیه بازدید از این پروژه ها، بر ادامه روکش آسفالت سطح خیابان های شهر تاکید کرد و خواستار نظارت شهرداری بر روند اجرای این طرح ها شد.

وی یکی از اولویت های کاری شهرداری را آسفالت معابر شهری به ویژه مناطقی که آسفالت نشده و یا آسفالت آنها فرسوده شده عنوان کرد و گفت: آسفالت بکار رفته برای معابر شهری باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

نجاتی اظهار کرد: طرح های مهمی در راستای عمران شهری در شوش در دست اجراست و مجموعه کارکنان شهرداری شوش زحمات بسیاری را در این زمینه متحمل شده که شایسته قدردانی بوده و امید است با تلاش مسئولان شهری و استانی و تامین منابع مالی لازم بتوان اقدامات بیشتری را در راستای عمران شهرس انجام داد.

شهردار شوش نیز طرح های در دست اجرا در این شهر را شامل ساخت پل جاده دسترسی به روستای شهید دانش ، پل در حال ساخت آزادی ، ساماندهی جاده ورودی شهر شوش از سمت اهواز ، ساماندهی زهکش کوی ابوذر و شهرک دانیال عنوان کرد.

یوسف زمانی اصل اعتبار این پروژه ها را بیش از 60 میلیارد ریال عنوان کرد وافزود:این پروژه ها قرار است هفته دولت به بهره برداری برسند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار