تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۶۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گران‌ترین بازیکن استقلال کیست؟!
علی فتح‌ا...‌‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در آخرین اظهار‌نظری که پیرامون این تیم داشت، مدعی شد آبی‌پوشان بازیکنی دارند که قراردادش برخلاف ادعای مدیران باشگاه نزدیک به یک میلیارد و نهصد میلیون تومان است.

بنا به ادعاي فتح‌ا...‌‌زاده، استقلالي‌ها فقط در صحبت مي‌گويند بازيكن بالاي يك ميليارد و دويست ميليون توماني ندارند اما در عمل آنها حاضر به عقد قراردادي بالغ بر ۹/۱ ميليارد تومان هم شدند و اگر خودشان ريز قراردادها را منتشر نكنند، او با مدارك و مستنداتي كه دارد، همه چيز را علني خواهد كرد. حالا با اين ادعا بسياري منتظر واكنش باشگاه استقلال هستند چون در اين چند هفته نقل و انتقالات، مديران استقلال مدعي بودند بر حسب مشكلات مالي با همكاري بازيكنان تخفيف‌هاي زيادي هنگام عقد قرارداد گرفته و بازيكن بالاي ۲/۱ ميليارد ندارند. اگر فرض را بر اين بگيريم كه ادعاي فتح‌ا...‌‌زاده صحت داشته باشد، تنها چند بازيكن از جمع بازيكنان كنوني استقلال مي‌توانند لقب گران‌ترين خريد را به خود اختصاص دهند كه در زير اشاره‌اي به اين نفرات خواهيم داشت.

سيدمهدي رحمتي
گران‌ترين بازيكن فصل گذشته ليگ‌برتر كه حضورش در پيكان همه طرفداران را مات و مبهوت كرد، بعد از سقوط اين تيم به دسته اول و در شرايطي كه پيشنهادات نجومي‌تري داشت، به استقلال بازگشت تا مرد شماره يك و همچنين كاپيتان آبي‌پوشان در ليگ پانزدهم باشد. در خصوص قرارداد اين بازيكن با استقلال گفته شد او با كم كردن خواسته‌هاي مالي‌‌اش تنها قراردادي ۲/۱ ميلياردي امضا كرده است اما برخي منابع مدعي بودند كه قرارداد اين دروازه‌بان با استقلالي‌ها خيلي بيشتر از اين مبلغ خواهد بود كه با ادعاي مطرح شده از سوي فتح‌ا...‌‌زاده، رحمتي گزينه اول گران‌قيمت‌ترين بازيكن استقلال در اين فصل خواهد بود.

اميد ابراهيمي
هافبك ملي‌پوش استقلال كه علني شدن قرارداد يك‌ساله‌‌اش با استقلال برخلاف تمامي ملي‌پوشان تيم سرو صداي زيادي به پا كرد، از ميانه‌هاي راه كوچ دوباره به سپاهان در جمع آبي‌پوشان ماندني شد، آن‌هم در شرايطي كه مديران استقلال ادعا كردند اين بازيكن هم با در نظر گرفتن شرايط مالي باشگاه به آنها تخفيف داد و سقف ۲/۱ ميلياردي باشگاه را رعايت كرد. اميد كه از قرارداد فصل قبل خود مطالبات زيادي داشت، براي اينكه بتواند اين طلب را زنده كند زير بار تمديد قرارداد با استقلال رفت اما نزديكان به اين بازيكن مدعي‌اند او رقمي نزديك به پيشنهاد باشگاه سپاهان كه خيلي بالاتر از سقف قرارداد مد‌نظر استقلالي‌ها بود، از اين باشگاه گرفته و بعد از مهدي رحمتي مي‌تواند دومين كانديداي گران‌ترين بازيكن فصل استقلال باشد.

جاسم كرار
هافبك عراقي استقلالي‌ها بعد از ثبت قرارداد دو ساله با باشگاه براي سال اول مبلغي حدود ۴۰۰ هزار دلار گرفت كه با همين پول فصل قبل جزو چند بازيكن گران‌قيمت آبي‌پوشان بود. با توجه به اينكه قرارداد مالي سال دوم بايد توافقي ثبت مي‌شد، دو طرف در هفته‌هاي گذشته اختلافات زيادي با هم پيدا كرده و حتي كار به جايي رسيد كه باشگاه تا حدود زيادي قيد حفظ اين بازيكن را زد اما به درخواست مظلومي دوباره مذاكرات از سر گرفته شد و كرار هم زير بار ماندن رفت گرچه با جنجال‌هاي اخير مشخص است كه او از رقم دريافتي‌‌اش اصلاً رضايت ندارد. با توجه به اينكه گفته شد كرار براي سال دوم روي رقم ۶۵۰ هزار دلار تأكيد دارد، هيچ بعيد نيست منظور فتح‌ا...‌‌زاده از گران‌ترين بازيكن استقلال، اين هافبك ياغي عراقي باشد.

مرجع / روزنامه خبر ورزشی
:
:
:
آخرین اخبار