تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۹۶۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار حمیدیه تاکید کرد:
لزوم نظارت جدی آبفای حمیدیه بر ضدعفونی کردن آب
معاون فرماندار حمیدیه گفت: مسئولان آبفا در زمینه لایروبی و ضدعفونی کردن حوضچه‌ها و مخازن آب برای پیشگیری از بیماری‌های اسهالی روده‌ای اهتمام ویژه داشته باشند.

چهارمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در سال جاری روز شنبه به ریاست معاون فرماندار شهرستان حمیدیه و با حضور جمعی از اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار حمیدیه در این نشست اظهار کرد: به منظور تامین سلامت مردم شهرستان حمیدیه تمام دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید همت و تلاش مضاعف داشته باشند.

ابراهیم عساکره با توجه به فصل گرما و شیوع بیماری‌های فصلی و عفونی از مدیران اداره‌ها خواست تا نسبت به تامین آب سالم و بهداشتی و بهبودی شبکه فاضلاب شهر و روستا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بررسی وضعیت جوی‌های روباز در سطح شهر و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های فصلی بر لزوم لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز توسط شهرداری حمیدیه و دهیاری‌ها تاکید کرد.

عساکره ابراز امیدواری کرد: مسئولان آبفا در زمینه لایروبی و ضدعفونی کردن حوضچه‌ها و مخازن آب برای پیشگیری از بیماری‌های اسهالی روده‌ای اهتمام ویژه داشته باشند.

به گفته معاون فرماندار حمیدیه، در کنار اقدامات اجرایی به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم، نهادینه کردن شاخص‌های فرهنگی در مناسبت‌های اجتماعی به منظور بالا بردن آگاهی و دانش اجتماعی مردم در زمینه رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها بسیار حائز اهمیت است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار