تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
12 میلیارد ریال برای سامانه سرمایشی بیمارستان دزفول هزینه شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول از حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول تا اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: برای حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

یوسف پریدار روز یکشنبه در جریان دیدار معاون فرماندار ویژه دزفول از روند نصب و راه اندازی سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول به ایرنا افزود:از آنجا که تاسیسات خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول فرسوده شده لذا انجام تعمیرات بر روی آن چاره ساز نبود و با پیگیری انجام شده دو دستگاه چیلر جذبی شعله مستقیم 500 تنی جمعا با ظرفیت یکهزار تن برای این بیمارستان خریداری شد.

وی گفت: این سامانه معادل ظرفیت یکهزار دستگاه کولر گازی عمل کرده و پیش بینی می شود با راه اندازی آن مشکل سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول تا میزان 90 درصد حل شود.

پریدار اظهار کرد:راه اندازی آزمایشی سیستم خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول انجام شده و تا اواخر هفته جاری این سامانه وارد مدار می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص مشکل خرابی آسانسورهای بیمارستان از جمله آسانسور بخش زایمان نیز گفت: آسانسورهای این بیمارستان نیاز به تعمیر دارند که با توجه به حساسیت موضوع تعمیر آنها در اولویت قرار گرفته و با صرف سه میلیارد ریال تعمیر آسانسورها در حال انجام است.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت تنها دو بیمارستان دارد ضمن اینکه حدود نیمی از ظرفیت درمانی این بیمارستانها صرف خدمات رسانی به بیماران استانها و شهرهای همجوار می شود.

بیمارستان بزرگ دزفول که با تعطیلی دو بیمارستان افشار و یازهرا(س) راه اندازی شده با 21 بخش و 425 تخت تنها بیمارستان دولتی در شهرستان دزفول می باشد.

این بیمارستان به مساحت 35 هکتار در سه طبقه بنا شده و از اسفند ماه سال 1380 راه اندازی شد.

خرابی سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول در گرمای طاقت فرسای منطقه بیماران بستری در این بیمارستان را با مشکل روبرو کرده است.

سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول با عمر بیش از 20 سال افزون بر یکسال است که از کار افتاده و گله مندی بیماران و کارکنان شاغل در این بیمارستان را در گرمای طاقت فرسانی منطقه به دنبال داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار