تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۹۶۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام باشگاه:
استقلال خوزستان به شرایط خوبی از نظرآمادگی رسیده است
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با دو اردویی که طی یک ماه اخیر برگزار کردیم بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به شرایط خوبی از نظر آمادگی و مسابقه رسیده اند.

علی پورکیانی روز دوشنبه اظهار کرد: گواه این مساله دو مسابقه ای می باشد که در جریان اردوی کرج با تیم های سیاه جامگان مشهد و استقلال تهران انجام دادیم که تیم سیاه جامگان را با نتیجه سه برصفر شکست دادیم و با تیم استقلال تهران به نتیجه مساوی یک بریک رسیدیم.

وی با ابراز رضایتمندی کادر فنی تیم استقلال خوزستان از عملکرد بازیکنان خود در طول این دو اردو گفت: با توجه به این نظر کادرفنی با یک روحیه و آمادگی خوب و مطلوب به دیدار مدافع قهرمانی فصل گذشته یعنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهیم رفت.

پورکیانی با ابراز رضایت از خریدهای امسال تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم امسال که نسبت به فصل گذشته دگرگون شده آمیخته ای از بازیکنان باتجربه و جوان است که اکثر آنان را جوانان جویای نام تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ما از جوانان باانگیزه و بدون ادعا تشکیل شده به طور مسلم آنان در مسابقات نتایج خوبی کسب خواهند کرد چرا که تجربه این موضوع را ثابت کرده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: بقا در لیگ برتر و در میان جدول قرار گرفتن از اهداف این باشگاه است تا بتوانیم همانند دو فصل گذشته سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در ادامه یادآورشد: کارت بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی سازمان لیگ صادر شده به طوری که همه کارهای لازم برای شروع لیگ برتر از جانب این تیم مهیا شده است.

پورکیانی گفت: با توجه به اینکه نخستین مسابقه ما با تیم فوتبال سپاهان اصفهان است از این رو روز چهارشنبه از اهواز عازم این شهر خواهیم شد.

مسابقه این دو تیم روز پنجشنبه هشتم مرداد ماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

اهواز برای اولین بار در لیگ برتر باشگاه های ایران با سه تیم فولاد خوزستان ،استقلال خوزستان و استقلال اهواز حضور دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار