تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۶۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست بنیاد مسکن شادگان:
طرح هادی در 15 روستای شادگان در دست اجراست
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان گفت: امسال در 15 روستای این شهرستان طرح هادی در دست اجراست.

سید محمد موسوی در حاشیه جلسه بررسی اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شادگان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به عمران روستاها به عنوان مراکز تولید و تامین مواد غذایی مردم دارد که این امر باعث توسعه و پیشرفت روستاها و عدالت اجتماعی شده است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی روستاهای شادگان، 6 میلیارد و 214 میلیون ریال از محل اعبتارات ملی ـ استانی و ماده 180 تامین شده که این میزان اعتبارات برای اجرای طرح هادی در 15 روستای شهرستان است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان ادامه داد: تخصیص خوب اعتبارات عمرانی در سال جاری باعث رشد و توسعه پروژه‌های عمرانی به‌ ویژه سرعت در اجرای طرح‌های هادی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد جمعیت 160 هزار نفری شادگان در روستاها زندگی می‌کنند که اجرای طرح هادی باعث توسعه پایدار، ماندگاری بیشتر ساکنان روستاها و بهبود وضعیت فضای عمومی، بهداشتی و رفاهی در مناطق روستایی خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: تهیه و اجرای طرح هادی با هدف توسعه اصولی و پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار انجام می‌شود از این‌رو ارائه خدمات عمرانی بنیاد مسکن در بخش روستاها، چهره روستاها را دگرگون کرده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار