تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۶۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح بهسازی روستاهای بخش عقیلی گتوند آغاز شد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گتوند از آغاز اجرای طرح هادی در راستای بهسازی و اصلاح معابر روستاهای بدیل و شهرک پنج از توابع بخش عقیلی این شهرستان خبر داد.

کاووس مقامی افزود: این عملیات شامل احداث جوی و جدول بندی ، زیرسازی خیابان‌ها از جمله خاکبرداری ، قیر و آسفالت به همراه پیاده رو سازی معابر ، احداث ایستگاه مسافر و احداث پارک کودک می باشد که با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال از محل ماده 180 و اعتبارات استانی آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده بر اساس نیاز روستاها اولویت بندی شده و با نظارت بخشداری هزینه می شود گفت: طرح هادی روستایی با هدف بهسازی محیط روستا، هدفمند کردن ساخت و سازها ، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارائه خدمات دیگر دستگاه های اجرایی انجام می شود و نگاهی جامع و همه جانبه به همه نیازهای روستا دارد.

مقامی هدف بنیاد مسکن را تثبیت کانون های جمعیتی، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان، ماندگاری جمعیت در روستا و کانون های تولید همچنین افزایش سطح بهداشت محیط روستایی عنوان کرد.

شهرک پنجم با یک‌هزار و 711 نفر جمعیت و 338 خانوار در بخش مرکزی و روستای بدیل با یکهزار نفر جمعیت شامل 252 خانوار در بخش عقیلی شهرستان گتوند قرار دارند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: عقیلی ، گتوند
:
:
:
آخرین اخبار