تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۹۶۴۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر تاکید کرد:
لزوم تکمیل دوبانده شدن جاده اهواز ـ رامشیر
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در جلسه طرح توسعه پایدار شهرستان بر لزوم تکمیل دو بانده شدن جاده اهواز ـ رامشیر و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این جلسه، فرماندار رامشیر با اشاره به محرومیت شهرستان، مطالبی را در خصوص توسعه پایدار شهرستان با بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری و فرهنگی بیان کرد.

سعید فیوضی اظهار کرد: تکمیل پروژه دوبانده کردن جاده اهواز ـ رامشیر از اولویت‌های عمرانی شهرستان بوده و انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبار لازم برای اجرای پروژه  را تامین کند.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در تفرجگاه و پارک‌های رامشیر و مشراگه در زمینه افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای گردشگری در شهرستان باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان و استفاده کرد.

فیوضی با اشاره به وجود نخبگان ورزشی و فرهنگی در شهرستان، خواستار تامین اعتبار به‌منظور تکمیل استخر رامشیر و تجهیز مراکز فرهنگی و ورزشی شهرستان شد.

بدر ادامه این جلسه، شهرداران رامشیر و مشراگه و همچنین رئیس شورای شهر رامشیر نیز در خصوص توجه به مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان مطالبی بیان کردند.

در پایان، کارشناسان معاونت و برنامه ریزی استان مطالبی در خصوص توسعه پایدار شهرستان بیان کرده و متفق‌القول تاکید کردند در زمینه حل یا رفع بخشی از مشکلات اعتباری پروژه و برنامه‌های مذکور، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
:
:
:
آخرین اخبار