تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۶۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار حمیدیه خبر داد:
آغاز به‌کار پروژه فاز یک آسفالت در 5 منطقه حمیدیه
شهردار حمیدیه از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت، فاز نخست در مناطق کوی انقلاب، کوی فرهنگیان، دولت آباد و کوی شهریاری این شهر با پیشرفت فیزیکی 30 درصد خبر داد.

احمد آزادوار امروز با اشاره به اینکه عملیات و زیرسازی و آسفالت پنج منطقه شهری در قالب دو فاز اجرایی می‌شود، اظهار کرد: آسفالت فاز نخست شامل خیابان ششم کوی انقلاب، خیابان سوم و چهارم کوی فرهنگیان، زیرسازی خیابان دوم دولت آباد، لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده در سطح منطقه کوی کارگران، کوی مطهری و شهریاری آغاز شد و تاکنون با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و با نظارت کارشناسان فنی منطقه در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای اساسی اهالی این خیابان‌ها، زیرسازی و آسفالت آن بود که توانسته‌ایم با تلاش‌های مستمر معاونت فنی و عمرانی شهرداری اقدام به اجرای فاز نخست آسفالت این خیابان‌ها کنیم.

آزادوار با بیان اینکه پروژه فاز دوم عملیات اجرایی آسفالت در مراحل انجام مناقصه است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌‌های انجام شده تا پایان ماه جاری فاز دوم آسفالت‌سازی انجام می‌شود.

به گفته شهردار حمیدیه، محل اجرای فاز نخست آسفالت در ابتدا پر از نخاله‌های ساختمانی بوده که سبب نارضایتی شهروندان می‌شد به همین منظور پس از عملیات پاکسازی، تسطیح و کوبیدن اقدام به آسفالت‌ریزی و زیرسازی در این خیابان‌ها کردیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار