تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۹۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانالهای کشاورزی گتوند لایروبی و بازسازی می شوند
معاون فرماندار گتوند گفت: با توجه به شروع فصل کشت، کانالها و زهکشهای درجه یک و دو توسط طرح آبیاری و کانالها و زهکشهای فرعی و معمولی باید توسط جهاد کشاورزی لایروبی، ترمیم و بازسازی شوند.

به گزارش مهر، عباس نوروی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گتوند اظهار کرد: با توجه به موقعیت منطقه که در دهه اخیر خشکسالیهای پی در پی، وضعیت کشاورزان و دامداران را تهدید می کند و در موارد فراوانی موجب تحمیل خسارت به این قشر آسیب پذیر شده لازم است با به کارگیری روشهای نوین، رضایتمندی مردم را به دست آورد.
وی به سایر مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: در این جلسه مصوب شد تا با همکاری ادارات برق و شهرداریهای منطقه نسبت به شناسایی و هرس شاخه های زائد درختان که با ترانسفورماتور و خطوط انتقال برق تداخل دارند اقدام شود.
 
معاون فرماندار گتوند عنوان کرد: اداره راه و ترابری نیز موظف شده تا نسبت به لایروبی دهانه پل ها و بررسی راه های ارتباطی و نصب تابلوهای هشدار دهنده در نقاطی که همه ساله احتمال حوادث غیر مترقبه در آنجا وجود دارد اقدام کند.
 
معاون فرماندار گتوند گفت: انجام امور آموزشی برای اهالی روستاها به منظور کنترل به موقع حوادث غیر مترقبه در روستاها توسط دهیاران، شناسایی و آماده سازی مناطقی در اطراف شهر و روستاهای پرجمعیت برای اسکان موقت در مواقع بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه توسط هلال احمر و لایروبی آبراهه های اصلی شهر و کنترل خروجیها برای سهولت در دفع آبهای سطحی توسط اداره آب و فاضلاب و شهرداریها از دیگر مصوبات این جلسه است.
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار