تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۹۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبات 450 میلیارد تومانی بانک ملی خوزستان از کامیون داران
مدیر شعب بانک ملی خوزستان از مطالبات 450 میلیارد تومانی این بانک از کامیون داران خبر داد.

به گزارش مهر، احمد حاجی شاه در نشست شورای اشتغال استان خوزستان در واکنش به لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان جدید خرید کامیون افزود: این مطالبات بابت فروش کامیونهای قسطی به متقاضیان بوده که متاسفانه بسیاری از این تسهیلات معوق شده است.
وی افزود: حتی کار به جایی رسید که گفتیم به این کامیونها بارنامه ندهند تا اینکه اقساط معوق خود را پرداخت کنند ولی این کار هم فایده ای نداشت.

حاجی شاه عنوان کرد: کامیون داران در مورد علت اینکه چرا اقساط خود را پرداخت نمی کنند، می گویند که این کار صرفه چندانی برای ما ندارد و ما نمی توانیم اقساط خود را تامین کنیم زیرا مجبور هستیم برای تحویل یک بار، سه تا چها روز در کنار بندر بمانیم تا به ما بار بدهند.

مدیر شعب بانک ملی در استان خوزستان تصریح کرد: مدتی قبل با هماهنگی پلیس راه قصد دادن اخطار به آنها را داشتیم که کامیون داران متوجه این امر شدند و از راه های فرعی از دست پلیس خارج می شدند.

حاجی شاه به اشاره به اینکه اقساط معوق برخی از این افراد به مرز 60 قسط نیز رسیده است، تصریح کرد: حتی مصادره کامیون نیز دیگر فایده ای ندارد زیرا با گذشت سه سال آنقدر مستهلک شده که دیگر ارزش چندانی ندارد.

وی تاکید کرد: اگر سازمانهای مسئول در بخش حمل و نقل استان، اقساط معوق این کامیون داران را به ما بازگردانند یا به نوعی آنها را وصول کنند ما می توانیم تسهیلات جدید خرید کامیون در اختیار متقاضیان استان قرار دهیم.

حاجی شاه عنوان کرد: با این شرایط به صرفه نیست مجددا وارد این کار شویم و به متقاضیان جدید کامیون تسهیلات بدهیم.
برچسب ها: بانک ملی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار