تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۹۶۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر نمایندگی قرآن و حدیث دانشگاه امیرالمؤمنین خبرداد؛
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به شیوه مجازی در دانشگاه امیرالمؤمنین
مدیر نمایندگی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به شیوه مجازی برای سال تحصیلی 95-94 در این دانشگاه خبرداد.

حمید چعباوی، مدیر نمایندگی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نمایندگی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث قم را پذیرفته است، ابراز داشت: در این راستا قراردادی ما بین این دو دانشگاه منعقد شده است.

وی با بیان این که بنده از سوی حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به عنوان مدیر دانشگاه مجازی قرآن و حدیث معرفی شده ام، اظهار داشت: دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 95-94 دانشجو می پذیرد و در این راستا دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) فعالیت می کند.

چعباوی ابراز داشت: این دانشگاه در رشته های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث برای سال تحصیلی 95-94 دانشجو می پذیرد.

مدیر نمایندگی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: نام نویسی در این دانشگاه همراه با ارائه مدک معتبر و مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت کاملا غیرحضوری و از راه اینترنت بدون محدودیت سنی است.

وی ادامه داد: مهلت نام نویسی متقاضیان از تاریخ 5 مردادماه تا 10 مردادماه سال جاری است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی vu.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره 51290 – 021 تماس بگیرند.
:
:
:
آخرین اخبار