تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۹۶۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی بصره :
افق روشنی در همکاری‌های دوجانبه میان اتاق‌های بازرگانی خرمشهر و بصره وجود دارد
رئیس اتاق بازرگانی بصره گفت: آینده و افق روشنی در همکاری‌های دو جانبه میان اتاق بازرگانی خرمشهر و بصره وجود دارد.

مکی حسن حمادی‌السودانی در حاشیه نشست مشترک اتاق‌های بازرگانی خرمشهر و بصره، با قدردانی از مهمان‌نوازی اعضای اتاق بازرگانی خرمشهر اظهار کرد: امروز به دعوت اتاق بازرگانی خرمشهر به این شهر آمدیم که ضمن بررسی مسائل مربوط به تجار و بازرگانان، در جهت رفع موانع، مشکلات و مسائل اساسی به توافقاتی دست پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: این توافق 100 درصدی به جهت رفع مشکلات بازرگانان انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بصره، آینده همکاری‌های دو جانبه میان اتاق‌های بازرگانی خرمشهر و بصره را درخشان خواند و تصریح کرد: تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات بازرگانان به کار خواهیم برد.

حمادی‌السودانی یادآور شد: همواره به دنبال آن هستیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در راستای فعال سازی همکاری‌های دو جانبه بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه اعمال تحریم‌ها علیه ایران ضررهای زیادی را به اقتصاد آن وارد کرد، گفت: امید می‌رود تا با برداشته شدن تحریم‌ها، دور جدیدی از همکاری‌های دو جانبه میان ایران و عراق آغاز شود.

حمادی‌السودانی با ابراز امیدواری از توسعه همکاری‌ها افزود: خوشبختانه بر سر راه تجار و بازرگانان ایرانی و عراقی به جهت مبادلات تجاری و اقتصادی مشکلات عمده و بزرگی وجود ندارد.

وی از تاخیر در صدور ویزاهای متعدد و به موقع مورد نیاز، مسائل مرتبط با ورود کالاهای ایرانی به عراق با توجه به تعرفه‌های جدید گمرکی، و تاخیر در ورود و خروج کامیون‌های بزرگ به عنوان برخی از مشکلات مرتبط با امور تجار و بازرگانان نام برد و اظهار کرد: این امور قابل پیگیری و رفع هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار