تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۹۷۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
۳۰۰ پروژه راهسازی در خوزستان اجرایی می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نزدیک به ۳۰۰ پروژه راهسازی در خوزستان مطرح شده که از این تعداد ۱۲۰ پروژه در اولویت اجرایی قرار گرفتند.

منوچهر رحمانی اظهار داشت: آزادراه اهواز-اندیمشک با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تا حدودی کمک‌های دولتی در اولویت اجرا قرار دارد.

وی افزود: مراحل چهار باندسازی محور اهواز-ایذه آغاز شده و یک باند آن در حال حاضر مورد استفاده هم‌استانی‌های خوزستانی قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از نواقص و ضعف فراوان راه‌های مواصلاتی استان خوزستان آگاه هستیم و تمام تلاش خود را با نیروهای انسانی کارآمد و تبیین بودجه لازم برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مواصلاتی استان انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: البته تمام بحث تصادفات جاده‌ای مربوط به نواقص راه‌سازی نبوده و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی و نظارت دقیق از سوی راهنمایی و رانندگی نیز اقدامات جامع‌تری انجام شود.

رحمانی اظهار داشت: رانندگان باید قوانین را رعایت کنند تا شاهد تصادفات و تلفات جاده ای کمتری باشیم و این مسئله با کمک فرهنگ سازی در جامعه امکان پذیر می‌شود.

وی افزود: بیشترین تصادفات جاده‌ای در خوزستان به محورهای غیزانیه تا نمره یک، پیچ سراک به سمت دهدز و سه راهی غیزانیه تا کارون چهار مربوط می‌شود که باید با نظارت دقیق و به صورت اضطراری مشکل این جاده‌ها را رفع کنیم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Denmark
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
0
از این 300 پروژه یکی هم جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان نیست . بکلی یادشان رفته چند ساله کلنگ زدند و گفتند 3 ساله تحویل میدهیم . اگر میگفتند منتفی شده خیالمان راحت می شد .
:
:
:
آخرین اخبار