تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۹۷۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر مطهر ۳۷ شهید غواص و خط شکن وارد دزفول شد
فرماندار اندیمشک گفت: پیکر مطهر ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس دقایقی پیش توسط مردم اندیمشک تشییع شد و با استقبال مردم دزفول وارد این شهرستان شد.

حمید رضا گودرزی اظهار داشت: مراسم استقبال و بدرقه کاروان شهدا با حضور پرشور مردم شهرستان، با یک نظم خاص به اجرا رسید.

وی گفت: مردم اندیمشک  روز جمعه در مراسم استقبال بدرقه کاروان شهدا، شش کیلو متر را با پای  پیاده همراه پیکر پاک شهدای دوران دفاع مقدس طی کردند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: مراسم استقبال از کاروان شهدا در اندیمشک، عصر روز گذشته از ابتدای پادگان دوکوهه با اجرای مراسم نمادین آغاز شد.

وی افزود: با حضور پرشور مردم  و اجرای مراسم استقبال از کاروان شهدا، مسیر حرکت پیکر مطهر شهدا در شهرستان، از ابتدای پارک دولت فرهنگیان آغاز شد.

گودرزی بیان کرد: کاروان شهدا پس از عبور از پارک دولت و عبور از میدان جانبازان، امام خمینی (ره)، راه آهن به مصلا اندیمشک وارد شد.

وی گفت: بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه شبی با عاشقان، شامگاه گذشته در مصلای اندیمشک، و با حضور مردم خانواده شهدا و جمعی از مسئولان محلی، برگزار شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده کاروان شهدا صبح امروز و پس از برگزاری مراسم بدرقه مردم اندیمشک با گذر از میدان جمهوری اسلامی دقایقی پیش و با حضور شهروندان، وارد دزفول شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار