تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۹۷۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر دزفول:
پیست موتورسواری در دزفول احداث می شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در آینده نزدیک یک پیست موتورسواری مجهز در دزفول احداث می شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در آینده نزدیک یک پیست موتورسواری مجهز در دزفول احداث می شود.

هوشنگ زلقی با بیان اینکه در آینده نزدیک یک پیست موتورسواری در دزفول احداث می شود، اظهار کرد: حدود ۳۰ هکتار زمین در حوالی پادگان شهید باکری برای احداث یک پیست موتور سواری از سوی شهرداری و شورای شهر دزفول در نظر گرفته شده است.

وی احداث این پیست را جزو اولویت های مهم شورای شهر و شهرداری دزفول برشمرد و افزود: ما باید به مقوله تفریح و اوقات فراغت جوانان شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشیم، بنابراین با توجه به علاقه فراوان جوانان دزفولی در استفاده از موتور سیکلت، این پیست می تواند فضای مفرح و سالمی برای آنها باشد.

سخنگوی شورای شهر دزفول با تاکید بر اینکه شهرداری با جدیت به دنبال گذراندن مراحل قانونی برای اخذ مجوز این پیست است، عنوان کرد: برای احداث پیست در زمین مذکور به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد باید از سوی ارگان های مختلفی از جمله محیط زیست و جهاد کشاورزی مجوزهایی دریافت شود که البته تا کنون ۹۰ درصد استعلام ها و مجوزها گرفته شده است.

زلقی در پایان با اشاره به اینکه ده درصد باقیمانده از مراحل نیز به زودی انجام می شود، بیان کرد: مصمم هستیم در سال جاری این پیست موتورسواری را با رعایت تمام استانداردها و تجهیزات راه اندازی کنیم.

مطابق آمارها بیش از ۲۵۰ هزار موتورسیکلت در شهرستان دزفول وجود دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار