تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۷۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
ضرورت فعال نگه داشتن خودپردازهای شادگان در ایام تعطیل
معاون فرماندارشادگان بر ضرورت فعال نگه داشتن خودپرداز بانک‌های شهرستان به‌ویژه در ایام تعطیل تأکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شادگان بر ضرورت فعال نگه داشتن خودپردازها به‌ویژه در ایام تعطیل تأکید کرد و اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود، در تعطیلات بیش از یک یا دو روز اکثر خودپردازهای شادگان غیرفعال شده و سرگردانی شهروندان در کنار خودپردازها نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر اینکه امکان رصد همه خودپردازهای کشور توسط مرکز نظارت و کنترل بانک مرکزی وجود دارد، بازرسان فرمانداری نیز در ایام تعطیل از خودپردازها بازدید می‌کنند و خودپردازهایی که به‌طور غیرمتعارف دچار نقص در خدمت‌رسانی باشند و غیرفعال هستند را طبق ضوابط بانک مرکزی جریمه می‌کنند.

معاون فرماندار شادگان، ضمن تقدیر و تشکر از شعبی که تسهیلات ازدواج و مشاغل خانگی و خوداشتغالی را به موقع پرداخت می‌کنند، بر لزوم تسهیل هرچه بیشتر تمام شعب در این راستا تأکید کرد و افزود: بانک‌ها باید در روانسازی فعالیت‌های اقتصادی منطقه نقش اساسی ایفا کنند.

در این جلسه بر ضرورت و اهمیت تأمین امنیت بانک‌ها، رفع نقص و تأمین به موقع اسکناس خودپردازها، بررسی وضعیت سیستم دوربین‌های مدار بسته و در صورت لزوم تبدیل به احسن، تسهیل و تسریع در پرداخت وام‌های متقاضیان و تکریم بیش از پیش ارباب رجوع تأکید شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار