تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۷۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
ساماندهی 150 واحد از مشاغل آلاینده صوتی در شادگان
معاون فرماندار شادگان از ساماندهی 150 واحد از مشاغل آلاینده صوتی در سطح شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش در حاشیه جلسه کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، امروز اظهار کرد: وجود صنایع و مشاغل مزاحم در سطح شهرها باعث مشکلاتی برای شهروندان شده و باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شوند.

وی در ادامه از ساماندهی 150 واحد از مشاغل آلاینده صوتی در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر مشاغل مزاحم و آلاینده‌های صوتی از دغدغه‌های همه مردم و مسئولان است اما با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط این ساماندهی انجام شود.

معاون فرماندار شادگان، هدف از ساماندهی مشاغل پر سر و صدای داخل شهر را حفظ محیط زیست عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت محیط زیست به عنوان یک امر مهم و حیاتی در شهرستان، ساماندهی این مشاغل  آلاینده صوتی به ویژه واحدهای آهنگری، جوشکاری و... بر اساس اولویت بندی و در کنار داشتن نگاهی حمایتی از بخش تولید صورت می‌گیرد.

آلبوغبیش همچنین تشکیل انجمن صنفی برای مشاغل مزاحم شهری را خواستار شد و گفت: فعالان این بخش باید خودشان بر فعالیت‌ها نظارت و کنترل داشته باشند و با اعضای متخلف نیز برخورد کنند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی کارگاه‌های فاقد پروانه فعالیت، خاطرنشان کرد: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نسبت به شناسایی و اخذ مجوز  این کارگاه‌ها اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد در راستای پیگیری مشکلات مشاغل مزاحم شهری، تعاونی اصناف تشکیل می‌شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار