تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۷۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر ماهشهر:
۴۰ هزار تن آسفالت در ماهشهر تولید شد
رئیس شورای شهر ماهشهر با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت ماهشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۴۰ هزار تن آسفالت در این کارخانه تولید شد.

قدرت الله سلطانی اظهار داشت: فرایند رشد و توسعه در هر منطقه نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و بلند مدت دارد که با توجه به ظرفیت و سرمایه‌های انسانی در شهر بندر ماهشهر می توان با کم ترین هزینه سرمایه گذاری را به مرحله اجرا در آورد.

وی گفت: توسعه و پیشرفت در گرو همدلی و هم اندیشی و هم افزایی بین مسئولان شهرستان است که با شناسایی ظرفیت ها و توجه به آنها می‌توان در کم‌ترین زمان شهرستان را از نظر توسعه به وضعیت مطلوبی رساند.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر بندر ماهشهر افزود: در بخش گردشگری و جذب توریست در توسعه اقتصادی منطقه می‌توان گام های بسیار خوب و ارزشمندی را برداشت که باید با جذب اعتبارات موانع را از بین برد و زیر ساخت های گردشگری را بهبود بخشید که فعالیت های کمیته توسعه و سرمایه گذاری شهرستان در اصلاح زیرساخت های شهر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سلطانی گفت: می توان با هم اندیشی مسئولان شهرستان بندر ماهشهر گام های اساسی در راستای توسعه همه جانبه  شهرستان برداشت که باید با ارائه ابتکارات و استفاده از خلاقیت ها موتور بازدهی حوزه مدیریت خود را  به حرکت در آورد همچنین ایده‌های نو می‌تواند به رشد و توسعه شهرستان با مشارکت سرمایه گذار منتهی شود.

وی از باز سازی و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بندر ماهشهر خبر داد و تشریح کرد: به‌منظور تامین آسفالت مورد نیاز طرح های عمران شهری شهر بندرماهشهر بازسازی و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بندر ماهشهر با صرف هزینه بالغ بر 870 میلیون ریال انجام پذیرفت.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر ماهشهر افزود: این کارخانه آسفالت 80 تنی  ساخت کشور ژاپن است و پس از 5 سال باز سازی و راه اندازی شد. در چهار ماه گذشته بیش از 40هزار تن آسفالت معادل 300 هزار متر مربع در معابرسطح شهر از این کارخانه آسفالت انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر هم اجرای عملیات پیاده‌رو سازی در سطح شهر بندر ماهشهر و شهرک ها با جدیت در حال اجرا است و مجموعه شهرداری بندر ماهشهر تمام توان خود را در جهت اجرای هر چه بهتر و سریع تر این عملیات های اجرایی و زیر ساخت ها بکار بسته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار