تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۹۷۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عزم شهرداری آبادان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام
شهردار آبادان با بیان اقدامات شهرداری برای تحقق اهداف توسعه، گفت: این نهاد، در فصل جدید کاری، عزم خود را برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهر جزم کرده است.

محمودرضا شیرازی شامگاه یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های شهرستان آبادان، با بیان اقدامات این نهاد برای توسعه پایدار شهری، گفت: در حوزه مسئولیت شهرداری منطقه 2 پروژه هایی با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان اجرا شده یا در حال اجراست.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه، روزهای آتی نیز عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و خدماتی جدید در مناطق شهرداری آغاز می شود.

شیرازی از بوستان بانوان، بازارچه هنر، بازار ارغنده، فرهنگسرای صلح و چند طرح عمرانی جدید به عنوان پروژه های شهری در دست تکمیل این نهاد طی یکماه آینده یاد کرد.

شهردار آبادان همچنین با بیان بروز مشکل مالی در شهرداری و تعویق پرداخت حقوق کارکنان، گفت: این مشکل سازمانی هم اکنون رفع شده است.

شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان، افزود: نام شهید صارمی در تاریخ ایران ماندگار شد.

شهردار آبادان اضافه کرد: با این شهید بزرگوار در دوران تحصیل در دانشگاه تهران آشنا بوده و با خط فکر و منش این شهید بخوبی آشنا بودم.

وی، خبرنگاران را چشم بینای جامعه و راهنما و مشاور امین مسئولان در حل مشکلات دانست و گفت:انعکاس برخی از مشکلات، مسوولان را در برطرف کردن این مشکلات کمک می کند.

در این آیین از خبرنگاران رسانه های محلی آبادان تجلیل شد.

 17 مرداد 1377- محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به همراه دیپلمات های ایران، از سوی نیروهای طالبان در افغانستان به شهادت رسیدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار