تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۷۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون وزیر راه از پروژه‌های راه روستایی اهواز
معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی صبح دوشنبه از پروژه های راه روستایی اهواز دیدن کرد.

سیدحسین میرشفیع روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شده و قرار است در سفر دو روزه خود به استان ، علاوه بر راه‌های روستایی اهواز از راه‌های روستایی واقع در مسیر باغملک، ایذه و دهدز شامل رامهرمز - باغملک، باغملک - ایذه و ایذه- دهدز در شرق و شمال شرق استان دیدن کند.

وی امروز همچنین قرار است از پروژه های راه روستایی چهار ده، خنگ اژدر، پرچستان و پروژه های مسیر بازدید داشته باشد.

میرشفیع روز دوشنبه در سفر خود به سمت سوسن ایذه از پروژه راه روستایی جنگه - باله و راه های روستایی مسیر سوسن - جنگه - باله به سمت چهار محال و بختیاری دیدن می کند.

وی همچنین عصر روز دوشنبه برای بازدید از راه های روستایی اندیکا به این شهرستان سفر خواهد کرد.

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان میرشفیع قرار است صبح سه شنبه از پروژه های راه روستایی کوشک به سمت شیمبار و چلو اندیکا و کتک للر مسجد سلیمان، للر - بازفت - امامزاده سادات - جاده موری و پروژه های مسیر دیدن کند.

میرشفیع همچنین قرار است از پروژه های راه روستایی هتی، کوه سرخ - چینی و آبنمای سیکوند و پل های خسارت دیده مسیر تنگه هتی که فروردین امسال بر اثر سیلاب آسیب دید بازدید کند.
میرشفیع پس از آن به سمت سردشت دزفول حرکت و از پروژه های راه روستایی این منطقه بازدید می کند.

بنا به این گزارش همچنین هیاتی از معاونان حوزه راه روستایی وزارت راه و شهرسازی قرار است دوشنبه از پروژه های راه روستایی آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، بستان و چذابه دیدن کند.
:
:
:
آخرین اخبار