تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۹۷۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان کودکان اهواز / تصاویر
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی کودکان ابوذر اهواز بازدید کرد
خوزنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخشهای مختلف مرکز آموزشی درمانی کودکان ابوذر اهواز بازدید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز 19 مرداد94 وارد اهواز شد و به همراه سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان، و دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پروژه بیمارستان در حال ساخت 160 تختی کودکان ابوذر بازدید کرد.

همچنین در ادامه این بازدید، وزیر بهداشت به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی کودکان ابوذر اهواز بازدید کردند.

دکتر هاشمی در این بیمارستان از بخش های CCU، BICU، نوزدان، اطفال و همودیالیز بازدید بعمل آورد و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری نحوه رسیدگی به آنان را مورد بررسی قرار داد و برای آنان بهبودی و شفای عاجل آرزو کرد.

وزیر بهداشت در ادامه بازدید از نزدیک با تعدادی از پرستاران و پرسنل این بیمارستان به گفتگو پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات آنان در خصوص طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد و میزان رضایتمندی آنها از اجرای این طرح سوالاتی را مطرح نمود.

در این بازدید بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان ابراز رضایت کردند و همینطور تعدادی از مراجعین نیز انتقاداتی نیز از نحوه ارائه خدمات مطرح کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ پروژه بیمارستان در حال ساخت ابوذر اهواز با مشارکت بنیاد مستضعان ظرف 18 ماه آینده تکمیل خواهد شد و جایگزین بیمارستان فعلی می شود.

:
:
:
آخرین اخبار