تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۹۷۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طلب دو هزار میلیارد ریالی دانشکده علوم پزشکی آبادان از سازمان های بیمه گر
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این دانشکده دو هزار میلیارد ریال از سازمان های بیمه گر طلب دارد.

علیرضا آموزنده دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:در صورتی که بخشی از این مطالبات به موقع پرداخت شود، می توان اقدامات موثری در حوزه سلامت جنوب خوزستان انجام داد.

وی از تدوین برنامه پنج ساله راهبردی ارتقاء شاخص های سلامت در جنوب خوزستان خبر داد و افزود:تمامی عوامل تاثیرگذار در سلامت به صورت آنالیز شده در این برنامه گنجانده شده است.

آموزنده همچنین با بیان راه اندازی مرکز تشخیص بیماری قبل از زایمان در آبادان تا دو ماه آینده، افزود:در این مرکز، والدین با همکاری یکی از متخصصان زنان و زایمان و انجام تست های تشخیصی، از بیماری ها و اختلالات ژنتیکی جنین قبل از تولد با خبر و از بروز بعضی از اختلالات ژنتیکی جلوگیری و یا ادامه درمان را بعد از تولد با آگاهی انجام دهند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب در خرمشهر و بازسازی اتاق های عمل بیمارستان طالقانی آبادان با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اظهار داشت:در تلاش هستیم با ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزای دانشکده علوم پزشکی آبادان، ارتقاء یافته تا بیماران نیازی به مراجعه به مرکز استان یا دیگر استان ها نداشته باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از جذب پزشکان فوق تخصص در هفت رشته پزشکی تا آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود:این پزشکان در رشته های مختلف جذب می شوند.

آموزنده افزود:سال گذشته و در راستای اجرای طرح تحول سلامت، 47 پزشک با تخصص های مختلف در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان مشغول به فعالیت شدند و این مهم باعث شد تا سطح مراجعه مردم به مراکز درمانی دولتی بیش از 10 درصد افزایش یابد.

17 مرداد 1377- محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به همراه دیپلمات های ایران، از سوی نیروهای طالبان در افغانستان به شهادت رسیدند.

در پایان این نشست، خبرنگاران فعال حوزه سلامت شهرستان آبادان تجلیل شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار