تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۷۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
بهره‌مندی بیش از 26 هزار خانوار شادگانی از نعمت گاز
معاون فرماندار شادگان گفت: بیش از 26 هزار و 615 خانوار این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

نعمت‌اله آلبوغبیش در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان شادگان اظهار کرد: از این تعداد مشترک گاز در سطح شهرستان 80 درصد خانوار شهری و 20 درصد خانوار روستایی هستند که در حال حاضر هم در روستاهای این شهرستان درحال گازرسانی و یا در دستور کار گازرسانی قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر 26 هزار و 615 خانوار در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

آلبوغبیش اضافه کرد: کار گازرسانی به این روستاها که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود زمینه رفاه و آسایش هر چه بیشتر و رضایتمندی آنها می‌شود که انتظار می‌رود شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها بوده و بتوانیم هر چه زودتر مردم این روستاها را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: با شبکه گذاری روستاها و بهره مندی از گاز در این روستاها، انتظار می‌رود که مهاجرت در شهرستان شادگان از روستاها به شهرهای دیگر کمتر شده و با خدمت رسانی و اختصاص بودجه لازم در کمترین زمان لازم تعهدات گازرسانی روستاهای این شهرستان به پایان برسد.

وی خاطرشان کرد: توسعه شبکه گاز در سطح شهرستان با شتاب بسیار خوبی در حال انجام است و در تلاش هستیم شاهد برخورداری هرچه بیشتر خانوارهای روستایی این شهرستان از نعمت گاز باشیم.

آلبوغبیش در پایان گفت: طی سال‌جاری نیز عملیات توسعه گازرسانی در شهرها و روستاهای شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت و خانوارهای بیشتری در این شهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار