تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۹۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر‌کل کار و تعاون خوزستان خبر داد:
تحقق 105 درصدی تعهدات ایجاد اشتغال در شوشتر
مدیر‌کل کار و تعاون خوزستان از تحقق 105 درصدی تعهدات ایجاد شده در بخش اشتغال در شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: شوشتر در شرایط متوسط استانی است.

به گزارش فارس، سیدمنوچهر سدجلالی در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: در سال گذشته تعهد ایجاد 4 هزار و 722 فرصت شغلی برای شهرستان شوشتر شده بود که از این میان بیش از 105.2 درصد محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد فرصت‌های شغلی در این شهرستان بیش از تعداد تعهد شده در سال‌ گذشته است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 4 هزار و 988 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده‌ که این تعداد نشان از همت بلند مسئولان شهرستان شوشتر است.
سیدجلالی با تشکر از مسئولان شهرستان شوشتر خاطر‌نشان کرد: مسئولان شهرستان شوشتر برای ایجاد اشتغال و فرصت شغلی تلاش زیادی کرده‌اند و به این دلیل باید از زحمات شبانه روزی آن‌ها تشکر کرد.
مدیر‌کل کار و تعاون خوزستان با اشاره به میزان فرصت‌های شغلی در سال‌ جاری در این شهرستان تاکید کرد:  در این شهرستان قرار است بیش از 8 هزار 77 فرصت شغلی ایجاد شود که سپس به رقم 8 هزار و 88 فرصت شغلی افزایش یافت.
سیدجلالی با تاکید بر اینکه در شهرستان شوشتر شرایط برای ایجاد اشتغال مناسب نیست، خاطر‌نشان کرد:در نیمه دوم سال فرصت‌های بهتری برای اشتغال ایجاد می‌شود و همیشه تعداد فرصت‌های شغلی در نیمه نخست سال کمتر است ولی در سال جاری در شوشتر تا‌کنون بیش از 51.4 درصد از فرصت‌های شغلی تعهد شده محقق شده است.
وی خاطر‌نشان کرد: درصد اشتغال ایجاد شده در شهرستان شوشتر بدون احتساب هزار و 626 فرصت شغلی در بخش مسکن به 31.23 درصد فرصت‌های شغلی تعهد شده محقق شده‌اند.
:
:
:
آخرین اخبار