تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۷۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای آب شیرین کن در رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای خرید یک دستگاه آب شیرین‌کن در شهرستان رامهرمز خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: در راستای بهتر شدن کیفیت آب شرب شهری با پیگیری‌های به عمل آمده در وزارت نیرو، خرید یک دستگاه آب شیرین کن 10 هزار متر مکعبی با اعتبار 45 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی افزود: مناقصه خرید دستگاه انجام شده و با نصب این آب شیرین کن روزانه 10 هزار مترمکعب آب شیرین به منازل مردم می‌رود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا موافقت خرید یک دستگاه 5 هزار متر مکعبی آب شیرین کن را هم برای رامشیر گرفته‌ایم که مناقصه آن انجام و به‌ زودی خریداری خواهد شد.

وی افزود: رامهرمز در حوزه آب شرب مشکل زیادی دارد و به دلیل فرسوده بودن شبکه آب، اعتباری را برای اصلاح شبکه آبرسانی رامهرمز و لوله گذاری جدید گرفتیم که از سمت منطقه جوی آسیاب آغاز خواهد شد.

بهمئی همچنین عنوان کرد: فاضلاب رامهرمز از سال‌ها پیش فقط 30 درصد پیشرفت داشت که با جذب اعتبار و صبوری مردم، کار بسیار بزرگی در سطح شهرستان انجام شد که در حال حاضر، رامهرمز جزو چند شهر اولیه است که فاضلاب آن رو به اتمام است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پروژه انتقال آب از کارون 3 که پروژه شمال شرق نام گرفته شامل شهرهای ایذه، باغملک، هفتگل و رامهرمز است که مرحله اول رامهرمز از سد جره تا این شهر بوده و عملیات لوله گذاری آن آغاز شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار