تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۹۷۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: شهرآورد اهواز مانند تمام شهرآوردهای دنیا است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید شهرآورد اهواز مانند تمام شهرآوردهای دنیا است.

عبدالله ویسی اظهارکرد: بازی روز جمعه ما با فولاد، دربی و حساس است و حساسیت آن مانند تمام دربی‌های دنیا است و این مسابقه فارغ از این موضوع است که ما و فولاد با یکدیگر جنگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: به هر حال بازی ما و فولاد هم یک دیداری است که باید انجام شود. ما و فولادی‌ها بیرون از زمین با یکدیگر رفیق هستیم و درون زمین هم با یکدیگر رقابت داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: افتخارات تیم فوتبال فولادخوزستان برای تمام مردم خوزستان است و ما هم از این افتخارات خوشحالیم، همان طور که مردم سال گذشته از ماندن تیم ما در لیگ برتر خوشحال شدند. به هر حال افتخارات تیم‌های خوزستانی برای همه است.

وی خاطرنشان‌کرد: ما یادمان نمی‌رود در بازی با مس کرمان در مرحله پلی‌آف تمام تماشاگران خوزستانی از جمله فولادی‌ها به ورزشگاه آمدند و همدل و هم صدا شدند و از استقلال خوزستان حمایت کردند که در آن زمان تماشاگران فولاد نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی ما داشتند. ما هیچ وقت محبت تماشاگران فولادی را فراموش نمی‌کنیم؛ پس مشخص می‌شود در روزهای تنگ و روزهایی که نیاز باشد، همه همدل و هم صدا می‌شوند.

ویسی بیان کرد: بازی روز جمعه دربی است و در این دیدار تماشاگران هر تیمی کار خود را انجام می‌دهند و امیدوارم همه از تماشای این بازی لذت ببرند و برنده این دیدار نیز مردم باشند و شاهد یک بازی خوب، تماشاگرپسند، جوانمردانه و خوزستانی باشیم.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش پیش از شهرآورد اهواز، گفت: پس از بازی با پرسپولیس و برد بسیار خوبی که در این دیدار کسب کردیم، مردم بسیار خوشحال شدند و شرایط روحی روانی تیم نیز خوب است؛ فقط این که بازیکنان ما جوان هستند و امیدوارم دچار غرور نشوند، هر چند که روی این موضوع کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: مطمئنا پیروزی برابر پرسپولیس را مانند شکست برابر سپاهان فراموش کرده‌ایم و آماده‌ یک بازی خوب مقابل فولاد هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار