تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۹۷۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شوش:
بیمارستان شوش با 50 سال قدمت فرسوده است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت:بیمارستان نظام مافی شوش به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان با 50 سال قدمت فرسوده بوده و نیاز به بازسازی فوری دارد.

سید راضی نوری روز چهارشنبه با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان شوش افزود:دکتر هاشمی در این سفر بر تجهیز و نوسازی بیمارستان نظام مافی شوش موافقت کرد.

وی با بیان اینکه سفر به شهرستان شوش در برنامه کاری وزیر بهداشت به استان خوزستان گنجانده نشده بود اظهار کرد:با پیگیری انجام شده این سفر محقق شد و وزیر بهداشت از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بیمارستان نظام مافی شوش قرار گرفت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت:دکتر هاشمی در این بازدید بر تسریع در نوسازی بیمارستان نظام مافی و احداث بلوک زایمان مستقل در سه طبقه با هزار و 700 متر مربع زیر بنا در این بیمارستان تاکید کرد.

وی گفت:همچنین مقرر شد ظرف دو ماه آینده دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان نصب و راه اندازی شود ضمن اینکه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دستور خرید یک دستگاه اکو و نیز تجهیز بخش دیالیز را صادر کرد.

نوری در خصوص بیمارستان جدید شوش نیز افزود:این بیمارستان زیر نظر وزارت راه و شهرسازی بوده و در صورتیکه استانداری خوزستان 50 درصد هزینه آنرا تقبل کند مابقی آن نیز از سوی وزارت بهداشت تقبل خواهد شد یا اینکه از طریق مشاور وزیر بهداشت در امور خیریه از محل کمک های خیرین تامین و هزینه می شود.

وی گفت:مرکز درمان بستر شهر الوان نیز به تسهیلات اورژانس و زایمان با 10 تخت تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم شوش در مجلس از پیگیری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای تبدیل بیمارستان نظام مافی به تروما و یک بیمارستان آموزشی خبر داد.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در سفری یکروزه به استان خوزستان از بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان دزفول نیز دیدن کرده و مرکز پرتو درمانی خیریه دزفول و نیز اورژانس هوایی شمال خوزستان را افتتاح کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار